Saturday, October 23, 2010

Minu e-portfoolio

Minu e-portfoolio ei sündinud mitte sisemisest vajadusest vaid välise surve tõtt
http://www.wix.com/ingridmaadvere/imeportfolio. Nimelt otsustati Tiigrihüppe SA, et kõigil koolitajatel peavad olema oma e-portfooliod. Keskkonnaks valisin hoopis ühe kodulehe tegemise vahendi, sest pakutud lahendused ei haakunud minu loomusega kuidagi. Ma tahakse, et ma saaks ise midagi kunstiliselt ka kujundada. Praegu on minu e-portfoolios:


  • CV (erinevate aastate omad), kuid puuduvad sisseskännitud tunnistused
  • koolitused, mis olen läbi viinud
  • haridustehnoloogiline tegevus
  • ettekanded
  • õppematerjalid
  • tegevus eTwinningus
  • töö õpetajana
  • täiendkoolitused
  • töö Gustav Adolfi Gümnaasiumi haridustehnoloogina
  • muu (hobid)


Minu e-portfoolio plussid:


  • näeb ilus välja
  • on iga poole aasta tagant täiendatud
  • näitab tegevust erinevates valdkondades
  • sisaldab natuke enesereflektsiooni


Minu e-portfoolio miinused:


  • keskkond ei võimalda backup'i (kui ühel päeval kaob, siis lõplikult)
  • täiendamine võiks olla järjepidevam
  • puuduvad sisseskännitud tunnistused
  • puuduvad haridustehnoloogilised pädevused


Arenemisruumi on muidugi tohutult. Praegu töötame Tiigrihüppe SA välja uusi haridustehnoloogilisi pädevusnõudeid. Kui need valmis, siis peab nuputama, kuidas neid e-portfoolios kajastada.



Tegelikult ei ole ma veel eriti e-portfoolio usku, sest praegu ei ole seda ühel õpetajal oma töös vaja. Kui selle alusel toimuks atesteerimine ja selle abil esitaks õpetaja igal aastal on töö aruande, siis oleks tegemist vajaliku asjaga. Eelmisel kevadel tegelesin just oma järgu tõstmisega ja minu e-portfooliost ei olnud mingit kasu. Ikka tuli dokumendid hoopis teisiti esitada.

Lõpetuseks üks märksõnaskeem, mis näitab, mis keskkonda Tiigrihüppe SA koolitajad oma e-portflooliod on loonud.

1 comment:

  1. Mulle meeldib sinu mõte sellest, et e-portfoolio võiks olla kasutatav atesteerimisel.

    ReplyDelete