Thursday, October 7, 2010

Ühe õppeaasta analüüs

Analüüsisin ühte ajaveebi, mida olin õpilastega koos kasutanud ja sain alloleva skeemi. Erinevaid vahendeid oli kogunenud päris palju. Nüüd jääb veel üle küsida, millised neist kuuluvad sotsiaalse meedia valdkonda või oleneb kõik tegelikult sellest, kuidas me neid vahendeid kasutame.

3 comments:

  1. Täpselt nii see ongi, oleneb, kuhu joon tõmmata - kas sotsiaalne tarkvara muutub õppetöös kasutades õpikeskkonnaks või õpikeskkond sotsiaalse lävimise korral sotsiaalseks tarkvaraks? :)

    ReplyDelete
  2. Mul oli sama kogemus Facebookiga, mis ju tegelikult sotsiaalse meedia vahend. Tegime sinna õpilastega oma grupi ja see muutus meie jaoks mõneks ajaks õpikeskkonnaks: sinna sai zoho-vidina kaudu faile panna, kalender ülesannetega oli, pildid, lingid jms. Õpetaja-poolne tagasiside ka toimis ja oli ka ülevaade, kes, millal ja kui palju keskkonda külastas.

    ReplyDelete
  3. Ma pakun, et nendest vahenditest ei lähe sotsiaalse meedia alla howjsay hääldussõnaraamatut ja Hot Potatoes teste. Howjsay puhul pole tegemist kasutajateloodud sisuga. Hot Potatoes puhul on küll kasutajateloodud sisu, kuid see põhineb veeb 2.0-eelsetel tehnoloogiatel ning seal juures pole midagi sotsiaalset. Samas Hot Potatoes testide jagamine Koolielu kaudu oleks juba sotsiaalne meedia.

    ReplyDelete