Saturday, September 18, 2010

Enesetutvustus

Olen Ingrid Maadvere. Praegusel momendil olen ma Gustav Adolfi Gümnaasiumi ja Tiigrihüppe Sihtasutuse haridustehnoloog. Sellest sügisest õpin Tallinna Ülikooli haridustehnoloogia magistriõppes. Käesolev ajaveeb ongi loodud kursuse "Õpikeskkonnad ja õpivõrgustikud" tarvis.


Oma haridustehnoloogilisi rännakuid kajastan ajaveebis: http://tiigrihypeharidustehnoloog.blogspot.com/
Lisaks sellele on mul loodud ka oma e-portfoolio: http://www.wix.com/ingridmaadvere/imeportfolio
Kes tahab midagi veel teada, siis võib lugeda intervjuud:
http://portaal.e-uni.ee/uudiskiri/edu/ingrid-kes-eelistab-sissekutseid

2 comments:

  1. Tere! Ma kommenteerin siin all, sest sobivamat kohta ei leidnud ja see arutelu võiks ka teisi huvitada.

    Sa küsisid eile, et millal võiks hakata EduFeedr keskkonda laiemalt Eesti õpetajatele tutvustama. Ma mõtlesin selle peale ning tegelikult ei seisa see mitte niivõrd EduFeedr arenduse taga vaid selle taga, kuidas Eesti õpetajad hetkel ajaveebe kasutavad. Seni kasutatakse koolides ajaveebe enamasti klassi ajaveebina, kursuse ajaveebina või mingi projekti/rühma ajaveebina. Ma ei tea tegelikult ühtegi sellist näidet, kus igal õpilasel oleks oma personaalne ajaveeb. Oskad Sa mõne näite tuua?

    Ma pole väga kindel, kuidas koolis selline ajaveebides toimuv kursus üldse välja kukkuks. Ajaveebides toimuva kursuse pidamine 35-tunnisele tavakursusele lisaks oleks suhteliselt aeganõudev. Meie kõik senised katsetused on suure e-õppe osakaaluga kursustel ning täiskasvanud õppijatega. Selles kontekstis on meil ajaveebide ümber loodud personaalsete õpikeskkondade kasutamisega positiivsed kogemused.

    ReplyDelete
  2. Mina ise olen kunagi seda võimalust kasutanud, et igal õpilasel on oma ajaveeb. Sel aastal seda vanemate vastuseisu tõttu teha ei saa. GAGi õpetajatest on ajaveebide fänn Inga Laidna ja tema praktiseerib nende kasutamist ka sel õppeaastal http://gageestikeel.blogspot.com/. Ma usun, et temal oleks EduFeedr'ist tõesti kasu.

    ReplyDelete